niedziela, 3 listopada 2013

Wprowadzenie.

Witam was serdecznie na moim blogu :)
Nie będzie to typowy blog z jednym tematem. Będzie to totalnie spontaniczny blog na którego będę wstawiać lub pisać rzeczy, które aktualnie mnie interesują. Będę się skupiać przede wszystkim na dziewczynach czyli porady na temat wyglądu i mój punkt widzenia na niektóre zachowania.
Mam nadzieję,że znajdzie się chociaż jedna osoba dla której będę pisać :)
Jeśli chcecie pierwszą notkę napiszcie w komentarzu,że przeczytaliście ten wstęp, a ja postaram się znaleźć fajny temat i wam go przekazać.


P.S  Nie ujawnię się jeszcze bo troszkę się boję,że będą to czytać niewłaściwe osoby, ale jeśli wiesz kim jestem bo np czytałaś/eś mojego innego bloga to nie zdemaskuj mnie! liczę na Ciebie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz