poniedziałek, 4 listopada 2013

Ubrania jesienne.

Witajcie :)
Dziś postanowiłam wam pokazać jakie outfity podobają mi się na jesień i delikatnie je opisać.


1. Niesamowicie podobają mi się czarne płaszcze, spodnie z wstawkami z eko skóry i buty eleganckie, a zarazem takie "ciężkie" nie wiem jak to określić. Takie jakby eleganckie, ale mające coś w sobie z glanów.


2. Jestem również wielką fanką brązu na jesień. Niesamowicie podobają mi się brązowe torebki i buty. Ten outfit nie jest jakiś specjalnie wyjątkowy, jest wręcz skromny, ale podkreślić go mogą dodatki właśnie jak te kolczyki i eleganckie buty na koturnie.

















3. Tutaj niestety nie znalazłam idealnego odzwierciedlenia mojej wizji, ale to zdjęcie chociaż po części to pokazuje. Chodzi mi tu przede wszystkim o zakolanówki, nie rajstopy z takim motywem tylko ciepłe, grube zakolanówki, buty na koturnie, tunika, czarny płaszczyk i czapka właśnie taka jak na zdjęciu.




Mam słabość do glanów na jesień więc staram się je dopasować do wszystkich ubrań, ale niestety nie znalazłam zdjęć w internecie na których by było właśnie to o co mi chodziło, a swoich zdjęć nie wstawię.
Może zrobię to za jakiś czas.

Na jesień świetnie się nosi różne chusty w tym roku jest ogromna faza na ćwieki i zakładając chustę z ćwiekami możemy delikatnie podkreślić nasz strój, tak żeby nie był nudny, ale też żeby nie był przesadzony.

Osobiście już nie mogę patrzeć na kurtki takie niby ze skóry, takie podróbki w różnych kolorach. Tyle lat nam służyły więc już wg mnie mogły by wyjść z trendów, teraz czas na prawdziwą skórę, płaszczyki i piękne i bardzo modne w tym roku ramoneski.  Jestem jak najbardziej na tak jeśli chodzi o ramoneski ponieważ pasują mi do glanów :)




W następnej notce postaram się napisać coś o kupowaniu rzeczy na bazarach czy w sklepach z odzieżą używaną, porównam te rzeczy z rzeczami które można zakupić za duże pieniądze w markowych sklepach :)




+Zachęcam do pisania opinii, nawet tej negatywnej. Chcę wiedzieć w jakim kierunku mam z tym iść i co wam się podoba. Anonimowe komentarze są również włączone. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz